السبت، 14 نوفمبر 2009

تابع آه ... (3)

يضرب كلكس السيارة سائق تاكسى و كأنه يحدث رجل المرور بهذه الطريقة و فى ذهنه ......
- سائق التاكسى : هو الراجل ده مش عايز يفتح الاشارة ليه ؟! .. أنا خلاص نفوخى هيولع من الحر .. مش كفاية مشوار آخر الدنيا ده .. هيبقى هو و الزباين عليا ... بس يلا كله يهون ما هو برده مشوار كبير و اكيد الراجل الزبون ده هيدفع شىء و شويات و ان مدفعش حتى أعمله فضيحة فى الشارع و لا حتى انزل أضربه لحد ما آخذ كل اللى أنا عايزه ، ما هى لو كانت بنت كنت آخذت بمجرد ما أشتمها ولا أقولها اى حاجة .
يلا يعنى هو الواحد كان بيعمل كدة ليه مع الناس مش علشان أقدر أسدد أقساط العربية دى و تبقى بتاعتى بدل ما أنا و لا شغال عليها و لا برده بتاعتى أهو القسط بالع كل اللى بتجيبه ، ههه ... أى نعم أنا باخد فى المشوار أبو جنيه واحد مش اقل من عشرة جنيه بس هنعمل ايه ؟؟؟ آدى الله و آدى حكمته ...
- آه
و يتقدم بالسياره خطوة للأمام و يضرب كلكس بهستريا و كأنه بذللك سوف يخيف رجل المرور حتى يفتح له الاشارة و لكن هيهات ....

يتبع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق